Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – realizace domu na klíč

Obchodní podmínky při realizaci rodinných domů, se řídí dle smlouvy o dílo, která je zpracována individuálně. Tyto podmínky a celá SoD respektuje platné právní předpisy.

Pro více informací o možnosti stavby domu na klíč, nebo svépomocí se informujte na tel. +420 608 977 650.

Obchodní podmínky – projektová dokumentace

Úvod

Všeobecné obchodní podmínky jsou platné při objednání a koupi typové projektové dokumentace a dalších projektů a služeb, které společnost VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o. nabízí.
Typová projektová dokumentace od společnosti VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o. slouží (po doplnění osazení do terénu a průkazu Energetické náročnosti budovy , které nelze vyprojektovat jako typové) dle vyhlášky č.499/2009 Sb. pro zahájení stavebního řízení.

I. Objednávka projektové dokumentace

Objednávku projektové dokumentace přijímáme pouze v písemné formě prostřednictvím objednávky, vyplněné objednatelem a zaslané emailem a následně korespondenčně na adresu zhotovitele VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o., Kozlovice 922, 739 47 Kozlovice.

II. Záloha a platební podmínky

Záloha na jednotlivý typ dokumentace Výše zálohy
Projekt domu 10 000 Kč
Osazení domu na pozemek 5 000 Kč
Průkaz ENB 4 000 Kč

Platbu zálohy na dokumentaci je možné realizovat:

  1. převodem přes internet banking; úhrada zálohy na účet
  2. platbou v hotovosti v kanceláři společnosti

Ve všech případech bude objednávka akceptovaná až po uhrazení zálohy za dokumentaci. Uhrazením zálohy se rozumí den přijetí platby na účet společnosti, resp. den přijetí platby v hotovosti na adrese kanceláře VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o., Kozlovice 922, 739 47 Kozlovice.

III. Storno objednávky

Stornování objednávky projektové dokumentace je možné do 48 hodin od přijetí zálohy na účet společnosti nebo přijetí hotovosti v kanceláři firmy. V případě stornování zakázky objednatelem po 48 hodinách od přijetí zálohy propadá uhrazená záloha ve stanovené výši společnosti VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o.
Stornování po převzetí vypracované dokumentace na pobočkách společnosti nebo při doručení dopravní službou není možné. Zakázka, která má být doručena prostřednictvím České pošty, která bude poštou vrácena jako nevyzvednutá v řádném termínu a tedy nedoručená, bude 30 dnů po jejím vrácení považována za stornovanou a dokumentace bude skartována. Zakázka, která měla být po dokončení vyzvednuta v kanceláři firmy VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o. nepřevzatá do 30 dní od dokončení se považuje za stornovanou a dokumentace bude skartována. Objednatel je povinnen za nevyzvednutou dokumentaci uhradit plnou částku.

IV. Dodání projektové dokumentace

Termínem dodání se rozumí den expedice a předání projektové dokumentace České poště, s.p. nebo den osobního převzetí projektu v sídle společnosti. Projektová dokumentace se zákazníkovi zasílá na dobírku jako obchodní balík.
Na vybranou dokumentaci garantujeme termín dodání 15 pracovních dnů. Tato dokumentace je na webových stránkách www.dum-levne.cz. U individuálních projektů  je prodloužený termín dodání. O přesném termínu dodání projektové dokumentace bude zákazník informován nebo se může informovat přímo prostřednictvím telefonu 739 057 193.

V. Paré projektové dokumentace rodinného domu navíc

K projektové dokumentaci je možné doobjednat paré (sady kompletního projektu ) navíc. Cena jednoho paré navíc činí 2 000,- Kč u projektu na www.dum-levne.cz . Paré navíc je možné doobjednat také dodatečně do 3 měsíců od objednávky základní dokumentace. V případě potřeby více paré, uvede objednatel tuto skutečnost do objednávky a uvede počet paré navíc.
Termín dodání je 14 pracovních dní. Paré zasíláme na dobírku anebo si jej můžete osobně převzít v sídle společnosti.
Projektové dokumentace společnosti VALMEKO – STAVEBNÍ s.r.o. jsou autorsky chráněny, kopírování bez souhlasu autora díla není povolené.

VI. Ceny projektové dokumentace a služeb

Ceny za projektovou dokumentaci a nabízené služby jsou uváděny včetně 15% DPH.
Ceny za provedené úpravy v projektové dokumentaci budou stanoveny individuálně dle rozsahu požadovaných úprav a změn. Tyto ceny budou oznámeny objednateli předem a po jeho potvrzení zapracovány do objednávky.

VII. Reklamace, odpovědnost za vady

O reklamaci projektu nás neprodleně písemně informujte zasláním doporučeného dopisu na adresu sídla společnosti, případně na e-mailu: valmeko@email.cz.
Vaše reklamace bude prošetřena, vydán písemný zápis o přijetí reklamace a individuálně řešena. Reklamace bude vyřízena ihned, bez odkladů. V nejasných a složitých případech během 3 pracovních dnů. Reklamace bude při jejím nároku odstraněna nejpozději do 30-ti dnů. Pokud bude lhůta bez odpovědi delší, má objednatel stejná práva, jakoby se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. O celkovém průběhu reklamace budete písemně informováni a to při jejím uznání, stejně jako o případných důvodech neuznání reklamace.

VIII. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

 

Cookies používáme k personalizaci obsahu a reklam, k poskytování funkcí sociálních médií a k analýze našeho provozu. Sdílíme také informace o vašem používání našich stránek s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery.
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings